vendredi 17 février 2017

la venue de l'auteur Pelin Günes

Pelin Güneş'le söyleyişi
Yazarı gördüğümde ilk başta çok heyecanlıydım. Sonra alıştım. Yazara soru şanslı öğrencilerdendim. Sorduğum soru şuydu : Kolesterol gibi bölümleri yazarken çocularınızdan mı esinlendiniz? Bu söyleşi esnasında çok güzel vakit geçirdim.

Teşekkürler,        Tuna Tabakçi

Pelin Güneş’le söyleşi

Birkaç gün önce Pelin güneş okulumuza geldi. Onunla bir söyleşi yaptık, hemen hemen bütün sorularımızı cevapladı.
Pelin güneş hakında bilgiler:
Pelin güneş gerçekten yaşadığı veya tanıdıklarının yaşadığı olayları yazıyormuş.
Çocuk kitapları yazmasının nedeni çocukların hayatını daha eylenceli ve ilginç bulmasıymış.
Yeni kitabı hayvanlara bağış yaparken biraz abartan bir aile hakında olacakmış.
Kitapları geceleri etraf sakinken yazmayı tercih ediyormuş.

Bana sorarsanız Pelin Güneşin kitaplarını okumak çok zevkli. Pelin Güneş’le tanışma imkanına sahip olduğumuz
için çok şanslıyız. Bütün öğretmenlerime teşekkür ediyorum.
MİNA AYDINALP

Pelin Güneş'le söyleşi
9 Şubat perşembe günü Pelin Güneş'le okulumuzda güzel bir söyleşi yaptık. Çocuklarla ilgili çok güzel gözlemler yapıyor ve mziah türünde çocuk kiatpları yazıyor. Çocukların dünyası ona çok neşeli geliyor. Okuduğumuz bu kitap 2008 yılında en iyi 2. kitap ödülünü almış.
Teşekkürler
Ceren

Pelin Gunes okulumuza geldi ve bizimle güzel bir şöyleşi yaptı. Pelin Guneş'e sorular sorduk. Yazara benim sorduğum soru şuydu: kaç yıldır kitap yaziyorsunuz? 12-13 yıldır kitap yazdığını söyledi. Söyleşi çok güzeldi ve bir yazara soru sormak çok hoşuma gitti.     llyas

PELIN GUNES


9 Şubat persembe günü Pelin Güneş okulumuza gelip bizimle küçük bir söyleşi
yaptı. Okulumuza kitap hakkında yani “Hayal kurma dersleri”, ona sorular sorduk.
Mesela:”yazar olmak eğlenceli mi ? kitaptaki olaylari yaşadınız mı ? Biz bu günü çok
sevdik ve bir sürü şey öğrendik . Türkçe ögretmenimize çok teşekkur ediyoruz.

PELIN GÜNEŞ OKULUMUZA GELDİ
Zeynep

Pelin Güneş 7 yaşında babasını kaybetmiş ve hayal kurmaktan vazgeçmiş.
Şimdi çocuklar için kitap yazıyor ve kitap okumayı çok seviyor. Bizim
kitaplarımızı imzaladı, sorularımızı cevapladı ve kendini bize tanıttı.
Onun için yazmak bir oyun gibi. Genelikle geceleri bilgisayarda kitap
yazıp yayın evine gönderiyor. Yazdığı en zor kitap "Fincan Teyze'nin
Kurabiyeleri" ve ilk yazdığı kitap " Babama Kamerayı Vermeyin", "Hayal
Kurma Dersleri Kitabı 2008 TURDEM Edebiyeat İkincilik Ödülü aldı. O
gün çok eğlendim.

Ömer KARACA
PELİN GÜNEŞ
Bizim okuduğumuz kitabın yazarı okula bizimle söyleşi yapmaya geldi.
O geldiğinde çok heyecanlıydım. İlk kez bir yazar görüyordum.
Ona kaç yaşındasın diye sormuştum, o da 42 yaşındayım dedi.
Ona sorduğum soru şuydu : bu kitapta geçen hikâyeleri yaşadınız mı? diye sormuştum ve o da bazılarını yaşadım diye cevap vermişti.
Bütün sorularımıza cevap aldık ve yazar oldukça kibardı.

Oya

Pelin Güneş'le söyleşi
Çocuk kitabi okumayı cok seviyor. 13-14 yıldır kitatp yazıyor. 43 yaşınnda . Aksamları kitap yazıyor. Hiç yorulmuyor. Başka kitaplar da yazıyor. Hayal kurma dersleri kitabı bizi çok mutlu etti. Pelin Güneş okulumuza geldiği için çok sevindim. Anlattığı şeyleri deftere yazdım.
İlayda
Pelin Güneş
9 şubat Perşembe günü Pelin Güneş okulumuza gelip bizimle küçük bir söyleşi yaptı.Okuduğumuz kitap hakkında yani “Hayal Kurma Dersleri” ona sorular sorduk. Mesela: “yazar olmak eğlenceli mi?,kitaptaki olayları yaşadınız mı?”
Biz bu günü çok sevdik ve bir sürü şey öğrendik.
Türkçe öğretmenimize çook teşekkür ediyoruz.
Masal
Pelin Güneş'le söyleyişi
Pelin Güneş okulumuza geldi ve ona bir sürü soru sorduk. Çok cana yakın sempatik bir yazardı. Bizi hiç sıkıldaman dinledi. Çocuklara kitap yazmayı çok seviyor. Söyleşi çok hoşuma gitti.
Teşekkürler,   Argu


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire